Sivut

torstai 24. lokakuuta 2013

Aksaa Masin kanssa

Oltiin Masin kanssa eilen vuorostaan Huittisen Annen valmennuksessa ja ai että toi otus on mahtava! :) toisin sanoen todella huiput treenit! Hienosti otuskin hakee kuitenkin kaikkia ohjauksia (vaikka oon olettanut, ettei se osaisi), kunhan mä ohjaan kunnolla. Mun selvästi suurin puute on tällä hetkellä rytmityksen puute! Mä rynnin kauheella kiireellä kaikille esteille ja sitte töks, vauhti loppuu ja odotan esteellä. Kappas, kun koirille tulee sitte kieltoja, kun just sillä hetkellä kun PITÄIS ohjata ponnistuspaikkaa, niin mun liike nykäseekin jo poispäin esteestä. Hitusen epäselvää koirille! ;)

Mutta ihan huikee fiilis siitä, kuinka pätevä Masi alkaa olemaan! Tai on kai se ollu jo kauan, mut kun vaan mun luotto on puuttunu... jospa sitäkin alkais nyt pikku hiljaa löytymään. Masi on silti huikea! :) Ihana pienimies, jolla alkaa olemaan aika hieno estehakuisuus ja vauhtia riittää. Sitä tulee myös samaa vauhtia lisää, kunhan mä saisin oman rytmityksen kuntoon ja ohjaisin ajoissa. ;) Jess, siinä tavoitetta talvelle... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti