Sivut

perjantai 2. marraskuuta 2012

Jipsin yksäriä ja fysiikkatreeniä

Päästiin Jipsin kanssa eilen taas nauttimaan Minnan yksäristä ja saatiin todellakin aksata oikein antaumuksella. :D mutta nyt oli mun oma meininkikin juuri sellaista, kun haluunkin sen olevan! Monen ohjauskiemuran onnistumisen lisäksi oon ihan mielettömän tyytyväinen Jipsin suorittamiin kontakteihin! Yleensä mä varon ja hipsutan, kun pelkään Jipsin tekevän virheitä.. hahaa! Eilen Minna sai mut oikeesti tekemään ja ohjaamaan juuri niinkun pitääkin, luottaen! Pari virhettäkin Jipsille sattui, mutta se korjasi ne ihan mielettömän hienosti! Otuksella on siis oikeesti ajatus oikeasta suorituksesta, mikä onehdoton pääasia. Nyt mun pitää ite vaan muistaa olla oikeesti tarkkana, jatkan ohjausta oikeesti reippaasti ja ihan normaalisti. Ja lisäksi keskityn oikeaan vapautukseen!

Mitä kaikkea ohjauksellista tehtiinkään.. Jee, radalle mahtui hieno persjättö, mikä onnistui ihan superisti siihen kohtaan! Jips haki ihan sairaan hienosti hypyt kauempaakin ja sitä pystyi lähettämään tosi upeesti! Ainut, mihin en oo tyytyväinen on Jipsin kepit! Tai tossakin oon kyllä tyytyväinen siihen, kuinka hienosti Jips ne hakee ja alottaa oikeesti aina oikein. Osittain tossa on varmasti mun omaa luottamuspulaa.. todennäköisesti se suorittais ne kyllä ilman mun saatteluakin. Nyt kuitenkin vahvistui oma ajatus siitä, et talven aikana otetaan ohjelmaan myös Jipsille 2x2-treeni. Jospa sitä kautta saatais oikeesti molemmin puolinen varmuus. Muuten ohjauksista, meille sopii tosi hyvin päällejuoksut. :D mun valssi kaipaa oikeesti hiomista!

Mahtavan yksärin päälle otettiin vielä ohjaajien fysiikkatreeni. Huhhahhei! :D Aikamoisia spurttitreenejä! Ja ihan loppuverkaksi tehtiin vielä joku nyrkkeilijän kuntopiiri.. ;) väleissä aina ilmanyrkkeilyä ja hölkkää, ja sitte väleissä vatsoja, selkiä ja punnerruksia. Treenin päätteeksi huomasi kyllä jotain tehneensä! Kotona kävin vielä koirulaisten kanssa reilun puolen tunnin hökän, mikä varmaan hitusen helpotti tilannetta. Tällä hetkellä ei meinaan paikat oo ees kipeet! Vähän tuntuu joka puolella, et on jotain tehny, mut sillai kivasti!

Jess! Tämmösiä treenipäiviä lisää! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti