Sivut

torstai 12. kesäkuuta 2014

Huipputreeniä jälleen kerran

Jos on aivan ihanaa muutenkin alottaa nuoren pennelikoiran kanssa alusta kaikki asioiden opiskelut, niin vielä ihanampaa se on aloittaa tietäen etenevänsä omasta mielestä oikeita reittejä pitkin. :) Iso kiitos Kärnän Sarille! Onneksi mä oon joskus aikoinaan eksynyt Jipsin kanssa Sarin tokokoulutukseen.. :)

Eiliselle oli sovittuna yksäri Sarin kanssa, mikä meinasi jo peruuntua kun istuin kolariruuhkassa ohitustiellä. :( Voi tuska... istuttiin koirien kanssa yli TUNTI autossa pääsemättä oikeastaan mihinkään! Mun onneksi Sarilla oli mahdollisuus vaihtaa tunti vielä samalle illalle. Mahtavaa! Paikaksi vaihdettiin vielä Pirkkahallin lähikenttä, jossa saatiin kaupanpäällisinä ihan parhaat mahdolliset häiriöt, ilman että koirulainen reagoi niihin yhtään milläänlailla. ;) ensin vierestä lähti meinaan kuumailmapallo ja sen jälkeen siihen tuli lentelemään useampi radio-ohjattava lentsikka. ;)

Saatiin vinkkejä jälleen ihan perusjuttuihin, niiden parissahan me pyöritäänkin luonnollisesti tässä vaiheessa. :) Mä teen huomaamattani paljon asioita, mitä ei ehkä kannattaisi, mm höpötän ja liikun ja olen ylipäänsä kauhean aktiivinen. ;) mä oon jotenkin sitä kautta koittanut vissiin aktivoida valkoisia tokojuttuihin. Toinen asia toki on, onko niistä hyötyä vai haittaa... ;)

Katseltiin kuitenkin vähän perusasentoa, luoksetuloa mutta ennen kaikkea keskusteltiin paljon ihan perusjutuista ja mihin mun pitäis kiinnittää huomiota jne. Paljon tuli asiaa ja illalla tulikin vielä runoiltua treenivihkoon pitkät muistiinpanot. :) Treenaaminen koirien kanssa ON niin kivaa!! :D ihan parasta suorastaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti