Sivut

perjantai 26. huhtikuuta 2013

Motivaatioruiskeita

Eilen haalittiin motivaatioruiskeita oikein kaksin käsin! :)

Masmusin kanssa osallistuttiin ensimmäiselle Karisen Piian tokokurssille ja voin todeta olevani nyt niin intoa täynnä piiiitkästä aikaan myös tokotreenailun suhteen. Ehkä meistä Masin kanssa jotain tulee, vaikka se onkin JO kaksi vuotta!! ;) Olennaisin huomio mulla on tullu oikeestaan ihan viime päivien aikana, että otus on jo sen 2v, mutta EHKÄ siitä alkaa pikku hiljaa ilmenemään ihan hitusen aikuismaisia piirteitä... Voisko olla?!

Eilisen tilaisuuden tarkoituksena oli hieman kartoittaa, millä tasolla kukin koirakko on. Meidän kohdalla korostui uudessa treenipaikassa niin hyvin meidän tämän hetken olennainen ongelma, Masin maan haistelu! Mun on nyt ihan pakko tsempata tässä, enkä laske sitä haistelemaan ja haahuilemaan enää laisinkaan treenikentillä. Vaan otan koiran autosta, treenataan ja sitte koira autoon.

Samalle illalle sattui myös Alatalon Vapun mentaalivalmennuksen toinen tapaaminen. Mulle itselleni illan olennaisin oppi taisi olla, että voisin välillä oikeesti listata myös positiivisessa mielessä kaikkia niitä asioita, joita me osataan Jipsin kanssa. Mä oon aktiivinen aina miettimään, mitä kaikkea meidän treenilistalla on milloinkin ja mitä pitäis VIELÄ opetella. Sen sijaan, että joskus soisi itselle iloista mieltä siinä suhteessa, mitä kaikkea me ollaan jo opittu ja mitä me osataan! :)

Toinen oleellinen juttu on huomisiin kisoihin valmistautumisessa. Mun hillitön jännitys hävisi oikeesti lähes tuhkana ilmaan, kun rupesin miettimään ton edellisen kohdan perusteella, et mitkä meidän vahvuudet on ja mihin juttuihin mä voisin oikeesti luottaa. Ja toinen oleellinen asia kisoihin valmistautumisessa, mun täytyy oikeesti pilkkoa huomenna ne radat pieniin osiin! Miksi mä yritän suorittaa kokonaista kisarataa, kun treeneissäkin keskityn aina muutamaan juttuun kerralla. Mä pilkon sen radan ja me suoritetaan ne pätkä kerrallaan. :) voi vitsit.. olis jo huominen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti