Sivut

tiistai 31. joulukuuta 2013

Kolmas kerta toden sanoo....

..paitsi ei meillä. Jips ei taaskaan saa pentuja. :( ultra näytti tyhjääkin tyhjemmältä. Huoh! Mistä ihmeestä mä sitten saankaan seuraavan pennun?!

Muutenkin huonojen uutisten päivää onneksi hitusen kevensi Masin aivan loistavat treenit. :) Päästiin Masilaisen kanssa kuokkimaan Tanjan pentu(?)treeneihin. Oli kaikkea muuta, kun ihan pentutreenit, mutta ah niin loistavaa! Tanja on vaan mainio!! :)

Meidän eilisessä treenissä teemoina oli irtoaminen, luotto koiraan sekä vippaus, poispäinkäännös ja persjättö. Ekan treenin lähtösuorana pussi, rengas ja pari hyppyä suoraan, täyskäännös suoraan putkeen, johon persjättö jonka jälkeen valssi hypylle ja muuri. Näitä eteenpäin irtoamisia meidän tarvii selkeesti Masin kanssa treenailla vielä lisää ja paljon. Varmaan Jipsinkin kanssa vois tehdä ihan hyvää. Masi reagoi niin voimakkaasti mun liikkeeseen. Tanja palkkaili Masi muutaman kerran eteenpäin, niin mä saatoin jatkaa ohjaamista. Ehdin oikein mainiosti tekemään suoralle putkelle persjättöä. :D Kaikenkaikkiaan treeni oli oikein mainio fysiikkatreeni itselle! Mä niin tarviin tätä treeniä, jossa käyn tekemässä ohjauksen ja lähden oikeesti ripeesti jatkamaan. Tarvii jatkossa muistaa ihan joka ainoassa omatoimitreenissä tää. Mitä vaan tehdäänkin, niin mäkin oikeesti spurttaa ripeesti pois.

Seuraavassa pätkässä sai liikkua suhteellisen ripeästi edelleenkin. ;D Seuraavan pätkän teemoina tosiaan ohjauksellisesti vippaus, poispäinkäännös (niiden erottaminen) ja persjättö. Edellä mainittuja kieputeltiin molemmin päin ja välillä pinkaistiin ihan täysillä tekemään persjättöjä. :D

Sanomattakin selvää, että treenistä jäi huikean hyvä fiilis; Masi oli ihan loistava ja ilmeisesti itsekin sain pingottua kohtuu ripeästi. Ehkä illan onnistuneimmassa pätkässä Masi-raasu joutui oikein vikisemään juostessaan, kun mä meinasin karata niin kovaa. Ihana otus! :) Ihan superisti se silti poimi jokaisen esteen matkalta ja suoritti ne kiltisti ohjauksen mukaan. Miten ihmeessä mä saan säilytettyä tän tekemisen meiningin meidän aksassa!? Paras uutinen tohon Jipsiin liittyen on se, että nyt mä saan senkin takaisin aksakentälle! Mitenhän mahtavalta se taas tuntuukaan pienen tauon jälkeen? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti