Sivut

sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Piiriksissä

Ei se kisakuume kyllä helpottanu, vaikka tänään käytiinkin Jippiksen kanssa kohtaamassa meille hitusen haastava agirata piirimestaruusjoukkuekisassa. ;) Nyt mä tiedän, miltä se tuntuu, kun menee pasmat sekaisin radalla.. ei kiva!

Meidän päivän rata löytyy tuolta:

http://youtu.be/dUj90XcEnuc

Mutta positiivistakin tässä oli ehdottomasti...
- aivan loistava ja upean mahtava kokemus!!
- hienot kepit!
- koira siis toimii juoksuisenakin ja vaikka lähtö piti suorittaa matolta
- otus tulee ohjauksiin hienosti, KUNHAN ohjaaja muistaisi ohjata hieman huolellisemmin ;)

Tän päiväisistä kontakteista lähinnä mieleen jäi A-este ja puomi ja niiden alastulokontaktit.. se paikka ei edelleenkään ole siis varma. Noh, tiedetään taas, mitä treenata. ;) väkisinkin nyt mietin, et tarvisko se keinunkin kontakti alkaa vaatimaan sit kuitenkin. Täytyy harkita vakavasti!

Se, mistä mun omasta mielestä mun pasmojen sekoittuminen lopullisesti alkoi, oli se, kun puomi ei meinannu löytyä. ;) seli seli, MUTTA mä harkitsin valssin tekemistä keppien jälkeen ja kuka ties, olisko se ollu meille oikea reitti puomille. Mähän omalla linjalla ajoin Jipsin suoraan rengasta päin.. Otus tuskissaan huusi mulle siinäkin, et kerro nyt pentele mihin OIKEESTI pitää mennä. :D

Positiivisten asioiden listaan ehdottomasti lisäys:
- otus on penteleen HYVIN kuulolla!!! :D sen sai helposti pelastettu paristakin kohdasta huutamalla, vaikka mun ohjaus näytti muuta.. Kiitos Jips!

Ja jotta ei koko viikonloppu olis ollu pelkkää kisaa, niin käytiin eilisestä alkaen vielä superrentoutumassa mökillä. Ah, että mökkeily ON ihanaa, varsinkin aurinkoisella kelillä... Kuvat puhukoon puolestaan taas! :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti