Sivut

maanantai 15. lokakuuta 2012

Jipsin valmennusta

Sunnuntaina saatiin vielä kruunata meidän aksapainotteinen viikonloppu aluevalmennuksella. :) tosin mun oma jalka oli jo aika tohjona tässä vaiheessa ja juokseminen teki tiukkaa, mutta myös koirulainen tuntuu väsyvän aikalailla. Treeni oli kuitenkin enimmäkseen ihan loistava silti!

Ratana oli taas erittäin kinkkinen 28 esteen pätkä.


Tässä mun oma suurinpiirtein piirros radasta. Mä sain ton alun sujumaan ihan tosi kivasti! Kakkoselle pakkovalssi ja Jips ampui putkeen hypyn 3 takaa. :) Pituuden takana olin ottamassa "vastaan" ja vähän jarruttamassa, valssi hypylle 6, johon persjättö. Tää sujui ihan loistavasti meillä kaksikin kertaa! Enempää en sitte uskaltanu ees ottaa. ;) Mut näitä täytyy silti treenata nyt kovasti! Näemmä mä ehdin noihin ja mun yläkroppa kiertyy ihan hyvin. :D Jee!

Seuraavassa pätkässä otin A-esteeltä eteenpäin. Olin ite päättäny tehdä hypyn 13 niin, että "kiepautin" koiran tosta hyppyjen välistä oikealla kädellä ja sitte "törkkäsin" koiran hypyn yli vasemmalla kädellä. Ja siitä sitte hypyn 14 oikealta puolelta hypylle 15 pakkovalssi. Kokeilin tohon myös niin päin, et otin ite ennakkoa jo pussille asti (koira siis A:n kontaktilla) ja sitte tein siihen persjätön ja vaihdoin ohjauksen vasemmalle kädelle. Lisäksi kokeilin myös kierrättää kokonaan hypyn takaa. Pätkä 12-16 jäi ehdottomasti meille kotiläksyiksi. ;)

Samoin läksyjä tuli meille pätkästä 21-25. Hypylle 22 merkkaus ja pakkovalssi muurille 23. Tosi hienosti Jips vaan hakee kaikki hypyt, kun muistan käskyttää ja merkata huolella. Tässä treenissä sai todella ite liikkua ja sen huomasi.

TOSI hyviä kotiläksyjä jäi ja erityisesti tosta radan alusta jäi ihan mieletön fiilis! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti