Sivut

maanantai 25. huhtikuuta 2016

Huilia ja kanakurssia...

Koirat on ottaneet huilia nyt ihan kunnolla. :) Kerrankin oon malttanut pitää kaikki oikeesti remmilenkeillä nyt monta päivää. Osittain siitäkin syystä, että keskiviikkona mä pääsin osallistumaan kanakurssille vihdoista viimein. :) Tää oli siis niihin hajujuittuihin liittyvä setti, jossa tehtiin jokainen kurssilainen kahden kanan kanssa sekä väri- että muotoerottelua. Meidän treenikanat oli sinänsä helpot, että niillä oli jonkun verran treenihistoriaa, joten ne sinänsä tiesi homman juonen. Mulla ei ollut kovin kovasti ongelmia ajoituksen kanssa, kiitos Jokrun. ;) Värierottelu on aavistuksen helpompi mutta päivän päätteeksi mun molemmat kanat malttovat treenissä 20sek odottaa oikean kohteen esillelaittoa ilman, että nokkivat väärää. :) Jee!! Oli kyllä mielettömän mielenkiintoinen päivä!

Nyt onneksi siis kisainnon lisäksi mulla olis myös kurssi-intoa... :D mihinkä sitä keksis mennä seuraavaksi.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti