Sivut

torstai 26. tammikuuta 2017

Takapihatokoa

Nyt on tapahtunut sellainen edistysaskel mun tokohistoriassa, että se vaatii ihan oman postauksen.. :D Meinaan Jokrun kanssa on tapahtunut täysi käänne mun taidoissa(!) opettaa koiralle seisominen! Jiihuu! Liikkeestä stoppi on ollut ihan supervaikea MULLE molempien valkoisten kanssa.. se meinasi olla sitä myös Jokrun kanssa, MUTTA jotain on nyt tapahtunut. Ennen viime koettahan mä panikoi Jokrunkin kanssa tän liikkeen suhteen, vaikkakin silloin aivan turhaa. Mä oon nyt tällä viikolla aktivoitunut ylipäänsä noiden takapihatreenailujen kanssa. Oon keskittynyt peruuttamiseen (musta poispäin) ja koittanut saada siinä Jokrulle hieman malttia, jotta se keskittyy menemään hieman rauhallisemmin ja mieluummin jopa vielä suoraan taaksepäin. ;) oon yhdistänyt siihen joko maahanmenoja tai istumisia ja nyt pari päivää myös seisomista. Ja himskatti! Sehän sujuu! :) Käsittämätöntä... ;) Kake-vaihtoihin en nyt sentään (!) vielä ole seisomista ottanut mukaan, mutta liikkeestä kyllä. Palkkailemalla sopivasti oon saanut myös keston hienoksi. Jee!

Joskohan sitä olis tullut hieman malttia siihen tunnariinkin tässä samalla.. kuin itsestään siis! ;) Pitäis ehkä uskaltautua kokeilemaan. :D Mutta jummi, mikä fiilis... me oikeesti edistytään, kun vaan treenaillaan silloin tällöin. :D onko mua purassut taas tokokärpänen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti