Sivut

keskiviikko 21. elokuuta 2013

Tokoilua

Tokoiltiin oikeen urakalla kahden kokeen verran, molemmille otuksille siis yksi. Ja voi huoh! Noh, tällä treenimäärällä, mitä saattoi odottaa...

Jipsin kanssa jälleen yksi "hyvä" 2-tulos. Tällä kertaa nollille meni liikkeestä maahanmeno. Videon perusteella meno näytti sentään mukavammalta, kuin miltä se tuntui. On siellä osittain ihan hyviä pätkiä ja juttuja, mut paljon olisi myös pieniä (ja vähän isompiakin asioita) korjattavana. Pitäis siis oikeesti treenata.. ja toisaalti, näemmä mä vaan oon koetilanteessa niin erilainen, kun kerran Jips ei toimi yhtä hienosti kokeessa kun mitä se toimii treenissä.

Summasummarum... oon sitte luovuttaja tai ei. :) Jipsin kanssa voidaan jatkossa treenailla kyllä tokoa oikein mieluustikin, kun se on oikeesti kivaa. Mut ehkä me jätetään nyt hetkeksi koehaaveet. Jos vaikka ens kesänä taas... :) kun multa kerran iteltä puuttuu sama into tokoon, kun mitä aksaan on, niin miksi sitten pakko?!

Masin kanssa sen sijaan draivi on ihan eri! :) Ihan niinkun huomasin videoltakin, mikä ei muuten ees näyttäny läheskään niin pahalta, kun miltä taas tuntui. :D Masilta tuntui löytyvän potkua tekemiseen, vaikka olin sen kanssa ottanu liikkeitä ennen koesuoritusta jo jonkun verran. Toisaalti sitten taas videolta näkyy hyvin faktat; kokonaisia liikkeitä ollaan tehty ihan liian vähän ja toisaalti liikkurointia ei juuri lainkaan. Tässä suhteessa siis Masin kanssa eilinen koetus oli oikein mainio; mä näin kuinka se otus toimii kisoissa. :) ja tästä on tosi hyvä jatkaa!

Masin kanssa seuraava koeilmo on vetämässä jo kuukauden päähän, johon treenaillaan nyt sit oikeesti! :) Jospa siellä olis sitten liikkeet vähän paremmin hallussa. Ja ainakin itse uskon liikkeiden olevan jo sillä mallilla, et nyt vaan tarvii ottaa kokeenomaista treeniä enempi. Ja saada aina joku vähän liikkuroimaankin..

Ihanin uutinen aamuun oli, että Petriinan Tikru on vihdoin ja viimein saattanut pentusensa maailmaan! <3 kaikenkaikkiaan on syntynyt kolme urosta ja kolme narttua! Voi ei.. mä en oikeesti kestä!! Mä niin haluan yhden sieltä... :)

Jos jotakuta sattuu kiinnostamaan, niin täältä löytyy lisätietoa: Whiteandwild. :) Tikru on siis Jippiksen puolisisko...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti