Sivut

perjantai 25. maaliskuuta 2016

Lisää aksaa ja pikkuriikkisen tokoa ;)

Mä oon ihan täysin hurahtanut tuohon mahtavan siistiin maksiagiliitoon!! :D Ehkä toi mainio aksakaveri edesauttaa tilannetta aika PALJON.. ;) on se Jokke vaan niin Paras! Iiiso sydän!

Mä sain tällä viikolla ihan äidin avuksi tyttösen kanssa, joten mulla koitti alkuviikosta ruhtinaallisesti aikaa koirille -> treenattiin! :) Maanantaina käytiin tekemässä omatoimitoko/aksat.. Enemmän tokoa kyllä, mutta jokunen puomin suoritus silti mahtui sekä Jokrulle että Jipsille. Jipsinkin kanssa kokeiltiin ohjatun noudon alkeita kosketusalustoilla. Hienosti Jips haki kumpaisellekin puolelle. Jokken kanssa pääasiassa sivulletuloja mun takaa.

Tiistaina jatkettiin taas omatoimitreeneillä Tanjan kanssa. :) Me ollaan Jokken kanssa kyllä erittäin onnellisia Tanjalta saaduista koutsauksista, niiden ansiosta Jokru on oikeesti reeni toisensa jälkeen huikeasti taitavampi! Tätä nykyä se yllättää mut ihan jokaikisessä treenissä! Huikea poju! Tiistaina teemana oli kepit, mitkä sujuikin aika mainiosti. ;) Yllytin Tanjan hieman testaamaan Jokken kanssa muutaman esteen pätkään, olipa kiva taas saada ihailla vierestä. Ton lisäksi Jokke sai hieman ihmetellä ainakin leikkausta pituudelle. Noh eipä siinä kyllä mitään ihmettelemistä ollut, kun sujui tosta vaan. :) Jipsin kanssa vähän puomia. Masi pääsi tokottelemaan Nukan kanssa samaan aikaan hieman.

Tänään perjantaina pääsiäisen kunniaksi meidän treenit olikin heti aamusta ja hieman pidemmällä ajalla. Jee! :) Saatiin ihan huikean hyvä ratatreeni! Paperilla rata näytti enemmän kun mahdottomalta, mutta livenä se ei ihan niin hurja ollutkaan. :) Tehtiin Jokken kanssa ihan huikeita pätkiä ja päästiinkin pureutumaan moniin meidän tarvimiinkin treenikohteisiin. :) Jess! Radan alussa oli mun ehkä inhokkiohjaus ;) tuplasylkkäri (inhokki se on siksi, kun en oikein koskaan ole päässyt sinuiksen sen kanssa myöskään Jipsin kanssa..) :D Huomattiin myös se, että mun tarvii ehkä treenata Jokrun kanssa sylkkäriä ylipäänsä, se ei meinannut tulla ohjaukseen huolella. Jokru oli selkeesti vähän että heiluta sä vaan siellä kättäs, mä tiedän et tää hyppy otetaan.. :D ei niin! Mut selkeesti nyt tarvii ottaa itteä niskasta kiinni ja käydään treenaamassa tota tuplaa. :) Mun tarvii oppia sen sopivuus omille koirille ja alkaa uskaltaa käyttää tuota mainiota ohjausta. Nih! Lisäksi yhdessä kohtaa, minkä ite olin suunnitellut erilailla, kokeiltiinkin poispäinkäännöstä, mikä toimi kyllä ihan superisti. :) Joko sanoin, oli aivan huikean siistit treenit ja Jokru oli aivan super!! Se ansaitsee taas kyllä miljoona sydäntä! Voi huoh!! Aksa on kyllä aika siistiä! Jokrun reenin jälkeen Masi tokoili taas hieman. Vitsit, että sekin on taitava poika! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti