Sivut

sunnuntai 6. syyskuuta 2015

Vielä lisää aksaa

Eilenkin treenailtiin aksaa, tällä kertaa Tanjan ja tyttöjen kanssa. Mutta jälleen mukana oli vain pojat. Masi pääsi kokeilemaan rataa Tanjan kartturoimana ja hienosti meni. On ne Masin kontaktit (vielä!) vaan niin hienot. :) Wau!

Rakennettiin tosiaan ihan kunnon mittainen simppeli rata. Ajatuksella, että saa testata oisko meistä kisoihin.. ja kyllä! Kyllä mä tolla suorituksella voin kisailmon laittaa menemään. :) Kisaa enemmän mua jänskättää se kaikki muu siinä ympärillä, kaikki muut koirat yms. :) Vaikka mä tiedän, että hyvin kaikki menee. Silti voi vähän jänskätä! ;)

Mä olin "tilannut" Jokrulle pussitreeniä, kun hoksasin yllättäen et onkohan sitä ikinä tehty. No kai me joskus on kokeiltu Jokrun ollessa ihan pieni. ;) Nyt ainakin kun kertaalleen kokeilin niin, että aavistuksen nostin pussin reunaa niin jo seuraavalla yrityksellä Jokru juoksi pussin normaalina ihan tosta vaan. :) Eli ei ongelmia siitä! Muuten meidän radalla oli kaikki kontaktit, pituus, rengas, muuri, kepit, yksi putki ja kasa hyppyjä. Ekallakin kierroksella palkkasin kontaktit ja muuten koitettiin tehdä ihan suoriltaan rata läpi. :) se on ihan toinen asia kuinka se mun ohjaamisen kannalta meni, mutta Jokru oli hieno!!


Jokru sai Tanjalta jokusen treenilelun :)

Huomenna ohjelmassa on Jokrun kanssa paimennuskoulutusta ja sunnuntaina aksaillaan taas Jippumasin kanssa Nokian kisoissa. :) Masille kaikki kolme starttia ja Jipsille pelkkä hypäri. Paljon olen arponut, onko Jips kisakunnossa vaiko eikö. Kyllähän se niin normaalisti on vetänyt tuon tassunsa kanssa jo monta viikkoa, että kyllä me voidaan kokeilemaan mennä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti