Sivut

perjantai 23. marraskuuta 2012

Huokaisu!

Huhhahhei, kun voi taas huokaista työelämässä! :)

Masi pääsi tällä viikolla Elinan tekniikkatunnille, johon mä lyöttäydyin Tanjan mukaan. :D Itseasiassa mun piti mennä sinne Jipsin kanssa, mutta kuultuani tunnin aiheen, halusinkin ehdottomasti Masin mukaan. Sattumalta nyt treenailtiin juurikin sitä esteen tarjoamista, mitä mä sain läksyksi viime viikonlopulta. :) Lisäksi tehtiin ensin yhdellä esteellä ja lopulta muutaman esteen ja putken "radalla" jenkkikäännöstä. Pätkällä pääsi tekemään myös suoran putken päähän persjätön. :D

Ensimmäisenä tietysti ikävä homma, että myös Elina kysyi ensimmäisenä, koska Masi on käynyt viimeksi fyssarilla. :/ Tän seurauksena varasin pojulle jo eilen ajan osteopaatille. Täytyy vaan toivoa, et tuolta tulisi apua Masin alaselän jäykkyyteen. Siihen asti pidetään ainakin täysin taukoa aksailusta. Pientä kontaktitreeniä voidaan jossain kohdassa harkita, mutta ei muuta.

Muuten homma meni oikein kivasti! Joskin Masmus oli alkuun erityisesti ihan kuutamolla, kun kentällä oli SAMAAN aikaan kolme koiraa meidän lisäksi ja kaikki touhuili omiaan. Tästä paljastui meille selkeesti myös harjoittelun paikka! ;)

Esteen tarjoamista Masi hoksasi samantien alkaa tekemään. Toi jenkkikäännöskin meni kivasti! Persjättöön mä en ekalla yrittämällä oikeen lähteny mukaan, enkä vaihtanu ohjaavaa kättä ja kappas, kun otus ampusi esteen ohi. Seuraavilla kerroilla persjättö meni ihan mahtavasti. Lopulta siihen esteelle, mihin piti tehdä se jenkkikäännös, mä teinkin kuulema ihan täydellisen valssin. :D oon mä sit jotain oppinu...

Mutta ehdottomasti nyt tarvii treenailla molemmilla otuksilla tota esteen tarjoamista SEKÄ rauhallisena olemista, vaikka muut treenailis vieressä. ;) hahaa.. mä niin tiedän Jipsin! Mut jostain se pitää alottaa... kontaktissahan ne osaa jo olla, vaikka vieressä tehtäis mitä. Mä voisin lainata tähän Minnan ideaa alustan käyttämisestä! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti