Sivut

perjantai 9. marraskuuta 2012

Jips ja serti!

Siis mitä ihmettä.. mun oli pakko selailla kirjoituksia taaksepäin ja hoksasin ihan kamalan kömmähdyksen... Mä en oikeesti oo täällä tuulettanu ollenkaan Jipsin nousua kolmosiin!! Ei muuten, mutta olishan toi pienivalkoinen sen ansainnut... ;)


Jips ja menolippu kolmosiin :D

Ja lisäys vielä eilisiin treenailuihin liittyen.. sen lisäksi, et mun oma meno ja meininki oli eilen kivalla mallilla, niin mä uskaltauduin oikein testailemaan ennakointia. Erityisesti Jipsin kanssa just niistolla mietin siinä tehdessä, et kuinkahan aikaisin siitä vois oikeesti "karata" jo eteenpäin. Enkä ainakaan eilen saanu Jipsiä kieltämään sitä hyppyä kertaakaan sillä, et oisin ennakoinu liikaa. Eli vieläkin enemmän vois.. ;) mun tarvii oikeesti opetella katsomaan ja huomaamaan se hetki, kun otus lukitsee sen tehtävän.

Ihan mahtavia ahaa-elämyksiä!! :D Aksa on kyllä niin mahtavaa, varsinkin kun on tommoset otukset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti