Sivut

sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Jips Janakkalan kisoissa

Haettiin taas hienoa kisakokemusta ja tällä kertaa saatiin oikein videomateriaaliakin. Ei voi kyllä radoilla tuuletella tällä kertaa! ;) voi apua, miltä mun ohjaus näyttää! Nyt on oikeesti korkea aika jäädä treenitauolle vähän miettimään tekemisiä ja hakemaan luottoa koiraan! Tai siis, koiriinhan VOISI kyllä luottaa ja ne olis sen ansainneet... Mä oon vaan mä! Hemmetti!

Aamun hypäri:

http://youtu.be/U5tNdhaDGco

Seuraavana agirata:

http://youtu.be/gwUriT8zApk

Ja viimeisenä vielä toinen agirata:

http://youtu.be/acpqKWaK-9A

Kiitoksia kuvaamisesta Lauralla ja Jennylle! :)

Ei noissa sen enempiä oo selittämisiä. Kaikki virheet oli ihan puhtaasti mun ohjausvirheitä! Yleisin ongelma oli se, etten mä oikeesti vaan ohjannu. Vaikka toisessa kohdassa Jips hakeekin putken ihan sairaan makeesti, niin toisessa kohdassa se tarvii silti muistaa ohjata.

Mut oli noissa PALJON silti hyvääkin! :D esimerkiksi noi Jipsin kepit on sairaan hienot! Se vaan hakee ne kaikkialta ja vauhtia riittää. Vauhtia tulee ihan sikana, kun vähänkin luotan koiraan ja annan sen suorittaa. Muitakin ohjauksia toki tarvii opiskella, mut persjättö ois kyllä niin monesti ollu tänäänkin oikeen kelpo ohjaus. Varsinkin monissa noissa kohdissa, missä mä möhmelsin jotain typerää myöhässä olevaa valssia.

Mutta nyt vaan kovasti treeniä, niin hyvä siitä tulee! :D luotto on ainakin itsellä kova! Ja miksei olisi, kun koirana on Jips!

Maailman paras pikkuotus <3

2 kommenttia:

  1. Joo, olen samaa mieltä; tosi hyvää menoa, mutta monissa kohtaa olit ihan myöhässä. Hyvin ja reippaasti Jipsukka kulkee!
    Nähdäänkö samassa paikkaa 17.11??

    VastaaPoista
  2. Me ollaan Jänesniemen koulutuksessa tuolloin, eli ei nähdä. Joulukuussa olis siellä taas sitte seuraava potentiaalinen skaba, mutta katsellaan.. :)

    VastaaPoista