Sivut

maanantai 30. syyskuuta 2013

Aksavalmennusta

Lauantaina oli ohjelmassa aksavalmennusta oikein isommassa mittakaavassa. Ensin käytiin Masilaisen kanssa Marian valmennuksessa SDP:llä ja myöhemmin vielä Jippiksen kanssa Elina Jänesniemen valkussa meidän omalla kentällä. Mahtava aksapäivä!! :)

Vähän saman suuntainen on yhteenveto molemmista ja molempien otuksien kanssa; muista ohjata ne esteet huolella. Mulla meinaa aina vaan ja kaikkialla puuttua se kuuluisa viimeinen jalka ja esteen varsinainen ohjaus. Kädellä huitomisesta ja huutamisesta ei oo mitään hyötyä, jos ei sitä estettä oikeesti ohjaa kropalla! JA nimenomaan ne varpaat sitä ponnistuspaikkaa kohden! Oli jo vähän koomista kuulla tismalleen samasta asiasta molemmilta koutseilta! ;) Pitäiskö tälle asialle tehdä jotain..?! Elinalta läksyksi tulikin ilman käsiä-ohjaamista.

Kaikenkaikkiaan rytmittämiseen saan Jipsin kanssa keskittyä paljon jatkossa! Mulla ei oo kiire ihan joka paikkaan! ;) Toinen juttu on nimenomaan se radan lukeminen. Mun pitäis kuulema alkaa kellottaa Jipsille eri vaihtehtoja ohjauksiin ja miettiä jatkossa siltä kantilta ohjausvalintoja. Janitan radanlukuluentoa odotellessa...

Lisäyksenä muuten Masin treeniin liittyen... sain aiheestakin vähän noottia toteamuksesta liittyen Masin keppeihin.. enhän mä voi tehdä siihen persjättöä, kun ei otus osaa. :D hahaa! Niin se vaan osasi.. Millä mä pääsen tosta ajatuksesta eroon, ettei otukset muka osais jotain?! Mun koirat on ihan sairaan taitavia aksaotuksia, kun mä vaan luotan niihin ja annan mahdollisuuden!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti