Sivut

lauantai 10. tammikuuta 2015

Kahden treenin päivä!

Eilen nautiskeltiin oikein kahden treenin päivästä ja välillä käytiin kotona nukkumassa päikkäreitä! :) Luksusta sanoisinko! ;)

Aamulla mentiin taas omalle hallille ja tällä kertaa päätreenivuorossa olivat Jippumasi. :) Pienet valkoiset pääsivät aksaamaan lähes koko tunnin vuorotellen ja olivat kyllä niin onnellisia JA väsyneitä sen jälkeen. Kentällä oli pienin muutoksin valmiina oikein passeleita radan pätkiä. Ja muistettiin jopa treenata vanhaa läksyäkin, tuplasylkkäriä. Sujui yllättävän hyvin molempien kanssa heti ekasta kokeilusta lähtien. Saatiin ratapätkille myös puomia, A:ta ja keppien puolikkaita. Molempien kanssa kokeiltiin myös keinua. Masin kanssa tän alumiinikeinun voiskin ottaa nyt oikein tehotreeniin että saa vahvistettua rohkeita suorituksia. Selvästi ekalla yrityksellä jänskättää, mutta toisella on heti paljon parempi. Ah, miten mahtavaa olikaan aksata taas kumpaisenkin valkoisen kanssa! Se on vaan niin siistiä! Tuolla Tamskin tallilla on vielä olosuhteetkin aika kivat! :) Ei voi kun tykätä.... nyt voi vaan toivoa, ettei tuu kovia pakkasia, niin Jipsikin saattaa treenata huoletta. :)

Illalla oli vuorossa Jokrun kevään ensimmäiset ohjatut tokotreenit. Mä arvasin, että mulla itellä on valtava into treenata ja hitusen liikaa ehkä tehtiinkin. ;) Ja harmitukseksi treenin päätteeksi ulkona piti tulla taas pitkästä aikaa aikamoisia haukkuja niille samaisille rotikoille. :/ voi höh! Tohon on aina vähän harmi päättää muuten niin hyvät ja antoisat treenit. Mutta nyt toi on mainittu, niin ei tarvi palata enää siihen... ;)

Eilisen treenin teemana oli perusasento ja seuraaminen. Ja voi kökkö! Niinkun mä oon luullu, ettei mua Jokrun kanssa häiritse mun vartaloavut, niin kylläpä vaan. Sellai kun liikkeestä Jokru tulee sivulle, ei mun avut ole ehkä niin pahat mutta tällöinhän mä liikun käytännössä vielä kun koira tulee sivulle. Sitten kun kutsun koiran paikalta, niin Jokruhan on meinannut jäädä aina hieman vajaasti sivulle. Noh, sepä odottaa mun apuja. Ja niin monesti kun käsken Jokrun korjata, niin käännän kroppaani hieman. Ei sen iso liike tarvi olla, mutta kun yhtään ei saisi tulla. Hitto! Mutta ompa mainiota, että Riitta mainitsi tuon ja käski korjata. ;) Meidän viikon läksy onkin nyt treenata peilin edessä ILMAN että mä liikun milliäkään! Mä niin odotan, että päästään taas treenaamaan. Tosta tokosta alkaa vaan tulla kerta toisensa jälkeen siistimpää! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti